مولتی مدیا اندروید امروزه در بین همه رانندگان خوش سلیقه حسابی طرفدار پیدا کرده است. اگر شما می خواهید برنامه های اندروید را بر روی مانیتور اندروید خودروی خود نصب کنید، این کار به راحتی آب خوردن و همانند یک گوشی همراه اندرویدی انجام می شود. اما اگر قبلا با تلفن همراه خود همین مشکل را داشتید یا اصلا تلفن همراه اندرویدی نداشتید اصلا جای نگرانی نیست.نصب برنامه های اندروید روی مانیتور اندروید خودرو دی وی دی فابریک

روش های نصب برنامه های اندروید روی مانیتور اندروید خودرو

اگر شما از قبل کاربر اندرویدی باشید حتما میدانید که روش های نصب برنامه های اندرویدی در مانیتور اندرویدی ماشین گوناگون است. برای همین شما به راحتی می توانید هر اپلیکیشن اندرویدی که میخواهید را از طریق مختلف نصب کنید.

1.استفاده از مرجع اصلی نصب برنامه های اندروید (بهترین روش)

بهترین راه نصب برنامه اندروید در مانیتور اندروید خودرویتان فروشگاه پلی گوگل یا  Play Store است. اما متاسفانه اخیرا در کشور ما این مارکت معتبر و مرجع فیلتر شده است.
شما می توانید با نصب فیلترشکن بر روی مانیتور اندروید خودرویتان از این مارکت استفاده کنید. اما خیلی توصیه نمی شود.

2.استفاده از مارکت های ایرانی

پس با توجه به شرایط موجود در کشورمان بهتر است برای نصب برنامه روی مانیتور اندروید خودرو از مارکت های جایگزین ایرانی مانند مایکت و بازار استفاده کنید. این برنامه های ایرانی نیازی به فیلتر شکن ندارند و شما به راحتی می توانید بر روی مانیتور اندروید خودرویتان برنامه ها را دانلود و سپس نصب کنید.

3.استفاده از سایت های  مرجع برنامه های اندروید

بعد از روش های بالا می توانید بدون نصب برنامه و از طریق برنامه مرورگر پیشفرض مانیتور های اندروید (کروم) برنامه های اندروید را از سایت های مرجع دانلود برنامه های اندروید دانلود و نصب کنید.
 برای مثال، سایت های Farsroid ، apktops ، androidha از سایت های ایرانی و معتبر برای دانلود و نصب این برنامه ها بوده که خب دارای ویژگی های خاص خود نیز می باشند.

4.انتقال فایل برنامه های اندروید از طریق تلفن همراه به مانیتور اندروید خودرو

یکی دیگر از روش های مناسب ، استفاده از برنامه های Zapya و Shareit است.

یکی از بهترین روش های انتقال فایل همین گزینه می باشد. این روش نیز کاربر بدون دانش نحوه نصب برنامه اندروید در مانیتور اندردید ماشین قادر خواهد بود هر برنانه ای که قبلا در گوشی خود نصب کرده را به داخل مانیتور انتقال دهد.

تیم تولید محتوای دی وی دی فابریک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *